OFERTA DLA SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

WYBIERAJĄC NASZĄ OFERTĘ WSPIERASZ REALIZACJĘ NASZYCH CELÓW STATUTOWYCH

Współpracujemy z wieloma szkołami i przedszkolami realizując różnorodne warsztaty i programy rozwojowe.


Referencje dotyczące dotychczasowej współpracy znajdziesz >tutaj<


Nasza oferta dzieli się na:

ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE

TO ZAJĘCIA, DZIĘKI KTÓRYM WSPÓLNIE Z PAŃSTWEM ZADBAMY O LEPSZE JUTRO DZIECIAKÓW.

Budowanie relacji i współpraca w grupie

Czas trwania: 3 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Wzmocnienie i pogłębienie relacji rówieśniczych
  • Rozwijanie umiejętności mówienia o swoich potrzebach i uczuciach
  • Zdobycie pozytywnych doświadczeń we współpracy z innymi uczniami
  • Poznawanie siebie – swoich mocnych stron, zainteresowań


Efekty:

  • umiejętność określania wspólnego celu oraz wskaźników jego realizacji,
  • zdolność angażowania się w realizację konkretnego zadania,
  • wypracowanie atmosfery zaangażowania, otwartości, wsparcia i przynależności do zespołu,
  • chęć szczerej wymiany informacji, opinii i pomysłów.

Warsztaty z komunikacji z elementami porozumienia bez przemocy

Czas trwania: 4 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Style komunikacji
  • Komunikat JA, a Komunikat TY
  • Komunikat Empatyczny


Efekty:

  • Budowanie dobrych relacji międzyludzkich,
  • Koncentrowanie się na budowaniu porozumienia bez przemocy,
  • Nabycie umiejętności bycia uważnym na słowa i czyny;
  • Umiejętność budowania komunikacji motywującej, opartej na zrozumieniu i szacunku
  • Umiejętność komunikowania się z intencją porozumienia

Mediacje rówieśnicze - Jak się dogadać?

Czas trwania: 4 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • co to jest mediacja i co nam daje?
  • komunikacja w mediacji
  • scenki mediacyjne


Efekty:

  • Budowanie dobrych relacji międzyludzkich, opartych na szacunku i zrozumieniu
  • Koncentrowanie się na budowaniu porozumienia bez przemocy
  • Uczestnik nabywa umiejętności bycia uważnym na słowa i czyny;
  • Umiejętność budowania komunikacji motywującej, opartej na zrozumieniu i szacunku
  • Jak być szczerym, bez ranienia drugiej osoby?
  • Odchodzenie od „etykietowania”
  • Efektywne dążenie do wspólnych rozwiązań

Empatia

Czas trwania: 2 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Odczytywanie emocji innych
  • Uświadamianie sobie wpływu zachowania i działania ludzi na nastrój i samopoczucie innych
  • Ocena zachowania swojego i innych
  • Podejmowanie działań zmierzających do naprawy swojego ewentualnego, nieodpowiedniego zachowania wobec innych.


Efekty:

  • Uczestnik umie rozpoznać emocje/uczucia własne i innych
  • Dostrzega potrzeby osób chorych
  • Nawiązuje więzi międzyludzkie
  • Rozwija umiejętności społeczne
  • Czerpie satysfakcję z czynienia dobra.

Nie można powstrzymać fal, ale można nauczyć się surfować - Trening regulacji emocji

Czas trwania: 6 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Charakterystyka i rozpoznawanie emocji
  • Funkcje emocji w naszym życiu
  • Regulacje emocji
  • Wpływ emocji na autodestrukcyjne zachowania
  • Radzenie sobie z myślami wyzwalającymi
  • Regulacja trudnych emocji
  • Pozytywne emocje
  • Jak być uważnym na bieżące emocje?


Emocje są bardzo istotne w naszym życiu.
Szkolenie ma na celu uświadomienie
uczestnikom, że z powodzeniem można je
regulować. Podczas warsztatów uczestnicy
nauczą się takiej regulacji. Celem szkolenia
jest nabycie umiejętności panowania nad
intensywnością stanów emocjonalnych, tak
by znajdowały się one na optymalnym
poziomie.

Warsztaty wspomagające radzenie sobie z trudnymi myślami

Czas trwania: 2 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Jak rozpoznać, które myśli nam służą, a które nie?
  • W jaki sposób dzięki myślom budować odporność psychiczną oraz życzliwą postawę wobec siebie i wobec innych.


Efekty:

  • dziecko uczy się zauważać swoje myśli i rozpoznawać ich rodzaje;
  • uczestnik zrozumie, czym są myśli i co można z nimi zrobić, by czuć się lepiej;
  • przestanie podążać za niepomocnymi myślami;
  • rozwinie samowspółczucie oraz nauczy się akceptować siebie i innych;
  • rozwinie elastyczność psychologiczną niezbędną do budowania odporności psychicznej;
  • wzmocni swoją samoocenę.

Warsztaty wspomagające radzenie sobie ze stresem

Czas trwania: 6 x 45 min


Poruszane kwestie:

  • Zrozumienie przez uczniów, czym jest stres.
  • Uświadomienie, że stres może być siłą pozytywną (czynnik mobilizujący) lub negatywną.
  • Poznanie różnych sposobów zapobiegania nadmiernemu stresowi i radzenia sobie z jego skutkami.


Efekty:

  • dostarczenie wiedzy na temat stresu, jego przyczyn i objawów
  • nauka technik relaksacyjnych
  • poprawa umiejętności radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych
  • poznanie metod dbania o siebie
  • rozpoznanie objawów mentalnych i fizjologicznych stresu
  • poszerza wiedzę dotyczącą zjawiska stresu
  • poznaje relaksacyjną technikę świadomego oddechu

Trening Umiejętności Społecznych

Czas trwania: 2 x 45 min


Dzieci pod opieką certyfikowanego trenera
TUS, uczą się :

  • jak budować satysfakcjonujące relacje z innymi,
  • jakie zachowania są społecznie akceptowalne, a jakie nie,
  • jakich granic nie należy przekraczać,
  • uczą się rozpoznawania treści przeżywanych emocji,
  • zdrowych sposobów odreagowania napięcia emocjonalnego i fizycznego,
  • sposobów na utrzymywanie i poprawianie koncentracji,
  • pohamować nieakceptowalne społecznie, spontaniczne reakcje,
  • jak kształtować samoocenę i jak ją wzmacniać

ZAJĘCIA KREATYWNE

TE ZAJĘCIA POZWOLĄ ROZWINĄĆ SKRZYDŁA KREATYWNOŚCI, POBUDZAJĄC JEDNOCZEŚNIE DO ĆWICZENIA UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH.

SENSOPLASTYKA

Czas trwania: 45 min - 60 min

Sensoplastyka to zajęcia, które w konstruktywny sposób wspierają kompetencje intra i interpersonalne.

Podczas warsztatów dzieci budują poczucie sprawczości, ponieważ nie wydaje się im żadnych poleceń. To dzieci samodzielnie podejmują wszystkie decyzje na zajęciach, ponosząc za nie odpowiedzialność, co ma nieoceniony wpływ na budowanie ich zaradności życiowej.


Dzięki temu, że sensoplastyka jest polisensoryczną, multikolorową oraz wielozapachową przestrzenią, rozwija wszystkie zmysły. Wpływa na optymalny rozwój całego organizmu, stymulując receptory oraz wpływając na rozwój połączeń nerwowych w mózgu.


Wykorzystywane są tutaj techniki autoterapeutyczne, coachingowe, jest ona w pełni bezpieczna. Do jej przeprowadzenia wykorzystujemy tylko naturalne materiały.

TRENING KREATYWNEGO WCZESNEGO ROZWOJU

Czas trwania: 45 min - 60 min


Trening bazuje na podejściu coachingowym oraz twórczej edukacji. Dzięki wykorzystaniu strategii ekspresywnych oraz modelu CSC charakteryzuje się wysokim poziomem zaangażowania kreatywnego, zarówno Uczestnika, jak i Trenera


Trening polega na takim pokierowaniu ekspresją twórczą Dziecka-Uczestnika, aby w pełni wykorzystał drzemiący w nim potencjał i odkrył drogę do optymalnego funkcjonowania oraz maksymalizacji poziomu własnej kreatywności i efektywności.

EKSPERYMENTY Z SUCHYM LODEM

Czas trwania: 60 min


Warsztaty z suchym lodem to zajęcia z niesamowitymi efektami wizualnymi. Mali chemicy uczą się przez zabawę, dobrze się przy tym bawiąc.


Uczniowie biorą czynny udział w zajęciach rozwijając przy tym myślenie przyczynowo-skutkowe. Doświadczają i próbują zrozumieć następstwa swoich działań.


Eksperymenty z suchym lodem pobudzają rozwój dziecka - uczą koncentracji oraz spostrzegawczości.

Przeprowadzimy liczne eksperymenty, takie jak: tańczące monety, grająca łyżeczka, tworzenie wulkanu, magicznej kuli, pompowanie balona, mrożenie kwiatów – doświadczeń jest mnóstw

Warsztaty tworzenia: mydełek, kul do kąpieli, świec sojowych

Czas trwania: 90 min


Razem z dziećmi wykonamy od podstaw kolorowe i pięknie pachnące kule do kąpieli, pełne kreatywności mydełka kąpielowe, a także świece sojowe, które mogą być cudownym prezentem od dziecka dla bliskiej mu osoby.


Dzięki warsztatom dziecko nie tylko wykonuje daną rzecz, ale także przenosi się w świat aromatów, kolorów, pobudza swoją kreatywność, wzrasta jego poczucie sprawczości i wiara w swoje możliwości.

Zaciekawiła Cię nasza oferta? A może potrzebujesz porady?

Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie!

Powered by CouchCMS